הצטרפ/י חינם למגזין-הבריאות VeganBari

וקבל ב-מ-ת-נ-ה ספר מתכוני רו-פוד דיגיטלי!

תמונות מתוך הספר הדיגיטלי שיישלח אליך מתנה

קטע מתוך ההקדמה לספר

"הספר הזה הוא פרי שני עולמות מקבילים שחיים בתוכי ומתחברים בָּאהבה. כל המנות בספר הן טבעוניות ומלאות-חיים (Raw-Living-Food). הוכנו והוגשו לעשרות רבות של אנשים, המגיעים אלינו ללמוד את דרך הבריאות הטבעית. ואני, מבלי שהתכוונתי, שמתי לב איך בכל סדנה והדרכה, מוצאת את עצמי משתמשת בכלים מיוחדים, דואגת למזוג את הרוטב בסמיכות ובמידה וגם חותמת כל מנה עם עיטור ונשיקה. זה החיבור שלי עם אימא, לעורר שמחה בפרטים הקטנים. אני מודה על ההזדמנות לחלוק איתכם את המתכונים ומקווה שתיהנו מטעמם ומהסיפורים שמאחוריהם."

קצת על מגזין VeganBari

מאז 2014

מתפרסם במגזין סרטונים חדשים הקשורים באורח חיים בריא, טבעונות ורו-פוד

מתכונים עד אליך

אשלח לך את מתכוני הרו-פוד הטובים ביותר בכל הזמנים

קורסים וסדנאות

,תקבלו עדכונים על קורסים חדשים שנפתחים ומחירים מיוחדים לחברי הקהילה

כל מה שמעניין וחדש

VeganBari מחויבים להביא אליך סיפורי החלמה מעוררי-השראה, ראיונות עם כוכבי עולם הרו-פוד

חברים מספרים

"הצלחת לסחוף אותי לעולם הרו פוד ואתמול הגיעה ההוכחה לה חיכיתי: תוצאות של בדיקות דם שעשיתי, בשבוע שעבר, העידו על חזרה לנורמה של המדדים. וגם ירדתי 15 ק"ג מיותרים. כל זה לא היה מושג לולא הטוב שהבאתם לחיי."
אמיר נשיב
"כבר בשני העמודים הראשונים של חוברת-המתכונים לקורס פתחת לי את המחשבה! הכל אצלך מסודר! ועל הקבוצה הסודית בפייסבוק בכלל אין על מה לדבר. היא מדהימה. גם משם קיבלתי רעיונות מופלאים למאכלים תודה!"
מיכל חן
"באתי עם ציפיה לקבל מתכוני raw ויצאתי עם חוויה שגרמה לי לא רק לטעום אלא גם להרגיש ולחשוב. אהבתי את הגישה ההוליסטית שמשלבת בכל מפגש גם טעמים חדשים (ומופלאים) וגם איזשהו מסר שגרם לי להתבונן פנימה"
ליאת הקר
"אני אנרגטית ומאושרת יותר וכבר לא עייפה. התזונה הזאת פשוט משמחת אותי"
אורית טרוזמן-סמית'